Kullanıcı Adınızı Giriniz

Şifrenizi Giriniz

Hakkımızda

Medya takibi ve ölçümlemesi alanında kurum, şirket, kişi ve ajanslara servis vermek üzere 1999 yılında kurulan MTM Medya Takip Merkezi, iş kalitesi, hızı ve yenilikçi özellikleri ile kısa zamanda sektörün en bilinen ve tercih edilen medya takip şirketleri arasında üst sıralarda yerini aldı.

Hizmet sektöründe rekabetçiliğin önemine ve tetikleyici özelliğine inanan MTM, çıtayı yukarılara taşıyarak sektörde servis kalitesinin yükselmesinde önemli bir rol üstlendi.

“ Başarının yolu ölçmeden geçer” vizyonuyla yola çıkan MTM’nin misyonu ise,
“ Medya takibi ve ölçümlemesinde en iyi servisleri üreterek, sektörün gelişimine katkıda bulunmak” oldu.

Uluslararası platformda büyümeyi, hedefleri arasında tutan ve çalışmalarını bu yönde sürdüren MTM, üyesi olduğu uluslararası medya takip şirketleri federasyonu FIBEP’in diğer üyeleri ile global anlamda iletişimde bulunuyor. Dünyanın önde gelen medya takip firmaları ile ortak paydalarda buluşarak, açık fikirliliğini ve yenilikçi bakış açısını hep taze tutuyor.

İlkeler:
 Müşteri mutluluğu en temel hedefi.
 Rekabetçi yapı ve yenilikçilik anlayışının sürekliliği, karakteristik özelliği.
 Sosyal sorumluluk ve çevre bilincinin korunması  ve olgunlaştırılması vazgeçilmezi.


MTM, medya takibi ve ölçümlemesi servislerinin yanı sıra, iletişimcilerin medyaya yönelik çalışmalarını daha kolay ve verimli hale getiren destekleyici servisleri ile de sektörün öncü firmasıdır.

Ölçümleri, raporları ve servisleri ile MTM, medyaya yönelik faaliyetlerde daha başarılı ve etkili sonuçlar alınmasına katkılarda bulunur. İşte, bunlardan bazıları;
 Daha fazla mecra ve yayına erişim fırsatı,
 Medya yansımalarını hızlı ve doğru denetleme gücü,
 Rakip yansımalarını doğru analiz ederek, daha etkin stratejiler geliştirme imkanı,
 Güncel bilgi ile daha sağlıklı medya ilişkileri penceresi,
 Medyayı daha iyi anlama ve yorumlama perspektifi




ADIM ADIM MTM
  1999 yılı:
İstanbul’da kuruldu.
Ulusal gazeteler ve TV kanalları takibi hizmetine başladı.


 2000 yılı:
Yerel yayınları takibine dahil etti.
Özel Analiz programı yazdırdı ve medya analizlerine başladı.


 2001 yılı:
35 kişilik kadro ile 200’e yakın müşteriye servis vermeye başladı.


 2002 yılı:
E-Basın takibini servislerine ekledi.


 2003 yılı:
Hizmetlerini online ortama taşıdı.
TV’de "Yeni Reklam Filmleri" takibini başlattı.
Reklam Film Arşivi’ni oluşturmaya başladı.


 2004 yılı:
Haber ajanslarının takibine başladı.
Analiz yazılımını geliştirdi, yeni analiz paketleri oluşturdu.


 2005 yılı:
500’ü aşkın düzenli müşteri, 1200’ü aşkın yayın takibi, 80 kişilik kadro.
Medya Bilgi Servisi isimli haftalık e-bültenini aboneleriyle paylaşmaya başladı.


 2006 yılı:
Ankara şubesini açtı.
Almanya’da temsilcilik oluşturdu.


 2007 yılı:
İzmir temsilciliğini hayata geçirdi.
Radyo takibine başladı.
"Medya Bilgi Rehberi"nin birinci versiyonunu ilgilisiyle buluşturdu.


 2008 yılı:
Logosu dahil, kurumsal kimliğini yeniledi.
"Basın Odası" servisini müşterilerinin kullanımına sundu.
Televizyon kütüphanesi görevini yapan “Online TV Arşivi” hizmetini başlattı.      


 2009 yılı:
Bursa temsilciliğini açtı.
Blog takibine başladı.
Habermetre (Online Analiz) hizmetini kullanıma açtı.
www.medyaloji.net ile iletişim ve medya sektörüne yönelik online gazeteyi hayata geçirdi.


 2010 yılı:
130 kişilik kadro ile 1500’e yakın müşteriye düzenli servis vermekte.
Medya Bilgi Rehberi’nin ikinci versiyonunu piyasaya sundu.
Anadolu Ajansı’nın resmi bayisi oldu.


 2011 yılı:
Konya temsilciliğini açtı.
Sosyal medya takibi ve analizini servislerine ekledi.
Dünya Ticaret Merkezi’ndeki yeni merkez ofisine taşındı.
Yeni merkezinde tüm teknoloji altyapılarını yeniledi.


 2012 yılı:
İstanbul Anadolu Yakası, Konya ve Adana temsilciliklerini açtı.
Türkiye’nin ilk medya takip mobil uygulaması, “Medya Takip Mobil”i piyasaya sürdü.
"Sosyal Medya Arama Motoru"nu abonelerinin kullanımına sundu.


 2013 yılı:
Azerbaycan’ın ilk medya takip şirketini açtı.
Sektörde bir ilk olan “Sesli Haber” teknolojisi ile her an her koşulda haberleri dinleyebilme özelliği sağladı.  
“Etkinlik Takvimi” adı altında yeni bir servis geliştirerek, kullanıma sundu ve Antep şubesini açtı.

 2014 yılı:
Medya Bilgi Rehberi’nin online versiyonu müşterilerle buluştu.

 2015 yılı:
 “Geçmişten Bize Kalan Gerçek İzler” sergisini açtı.

 2016 yılı:
Sosyal medya izleme ve ölçme servisi görevini yapan “DigiLUP” hizmetini başlattı. 

 2017 yılı:
Yıllardır yürüttüğü araştırma ve geliştirme faaliyetlerini “AR-GE” Merkezi ile tek çatı altında topladı.
Bu adımla “3. Nesil Yüksek Performanslı Web Sitesi”ni müşterileriyle buluşturdu.
Anlık haber iletileri için “Akıllı Bilgi Servisi”ni hizmetlerine ekledi.
Medya takip sektöründe 18. yılını kutladı. 





FEDERATION INTERNATIONALE DES BUREAUX D'EXTRAITS DE PRESSE