Shell&Turcas yeni reklam filmi yayınlandı.
Shell&Turcas, “İnsanların Shell’i” iletişim platformu kapsamında yayımladığı yeni reklam filminde, akaryakıt istasyonlarının yalnızca yakıt alınan bir yer olmadığını, aynı zamanda farklı ihtiyaçlarla gelen ziyaretçilere çeşitli hizmetler sunduğunu vurguluyor. Bu kez odağa, istasyonlardaki temiz ve konforlu tuvalet deneyimi yerleştiriliyor. Reklam filminde, yalnızca tuvaleti kullanmak amacıyla istasyona uğrayan bir ziyaretçinin yaşadığı çekingenlik, oyuncu Engin Akyürek’in empati kurarak gösterdiği yaklaşım üzerinden esprili bir şekilde işleniyor. Film, hem evde hem dışarıda temizlik ve rahatlık arayan bireylerin, kendilerini güvende hissettikleri duraklardan biri olarak Shell’i tercih ettiğini anlatıyor. Kampanya, “İçine sinen temiz tuvaleti bulunca içi rahat eden insanların Shell’i Hep İleride” mesajını öne çıkarıyor.
Bargello, Gürkan Uygun’la “Hepimizin 1 Numarası Var” diyor!
Bargello Perfume, markayla özdeşleşen numaralı parfüm serilerinden ilhamla geliştirdiği yeni iletişim kampanyasını duyurdu: “Hepimizin 1 Numarası Var”. Kampanya, herkesin hayatında özel anlamlar yüklediği bir “numara” olduğuna dikkat çekiyor. Rumble reklam ajansı imzası taşıyan kampanyada, Bargello’nun numaralandırılmış parfüm serileri kişisel kimliğin bir parçası olarak ele alınıyor. Her bireyin hikayesinde, kararlarında veya anılarında kendini bulduğu bir “numara” olduğuna vurgu yapılıyor. Kampanyanın yüzü ise, güçlü duruşu ve etkileyici tarzıyla tanınan başarılı oyuncu Gürkan Uygun. Uygun, kendi “numarası”nı sahiplenerek, kokunun sadece bir aksesuar değil, hayatla kurulan kişisel bir bağ olduğunu izleyiciye aktarıyor.
MEDYA DÜNYASINDAN HABERLER
-Antalya, Alanya bölgesinde zincir otel faaliyetlerini sürdüren Saphir Hotels yeni dönem tüm iletişimleri için standout yaratıcı ajansı tercih etti- Ağız bakım ve kişisel bakım firmalarından Colgate-Palmolive, Türkiye, Kazakistan ve Azerbaycan’daki “always on” sosyal medya iletişimleri için Sharpcake ile iş birliğine imza attı.
-Indomie, Türkiye’deki iletişim çalışmalarını omg! iletişim ile yürütme kararı aldı.
-omg! iletişim’de Medya İlişkileri Direktörü görevinde bulunan Mustafa Boran, Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı görevine getirildi
-Su ve maden suyu markası Sultan, yeni dönemde tüm kreatif süreçlerini OTHERWISE’a emanet etti.
-DoubleTree by Hilton Bodrum Işıl Club Ultra All Inclusive Resort, iletişim çalışmaları için Nova PR ile anlaştı.
-Küçük ev aletleri sektöründe küresel pazarın önde gelen oyuncularından biri olan Versuni, Türkiye’deki iletişim çalışmaları için Medyaevi ile anlaştığını duyurdu.
-Markalara 360 derece entegre pazarlama iletişimi hizmetleri sunan Salt İletişim Grup, müşteri portföyüne kesici aletler sektöründe faaliyet gösteren Pirge’yi dahil etti.
-Vodafone Sultanlar Ligi 2024-2025 Voleybol Sezonu’nda Vodafone Özel Ödülü Kiera Van Ryk’a verildi.
-Pizza Express’in marka stratejisi ve iletişimi, deneyimsel pazarlama, içerik ve etkinlik yönetiminin yanı sıra lider iletişimi ve medya ilişkileri alanlarını kapsayan tüm iletişim çalışmalarını Salt İletişim Grup yönetecek.
EN ÇOK REKLAM VEREN 10 SEKTÖRÜN İLK 3 MARKASI
EN ÇOK REKLAM VEREN 15 MARKA
EN ÇOK REKLAM ALAN 10 PROGRAM TİPİ
EN ÇOK REKLAM VEREN 15 SEKTÖR
21 NİSAN - 27 NİSAN 2025 HAFTASINDA TV'DE YAYINLANAN YENİ REKLAMLAR
31 MART 2025 - 06 NİSAN 2025 Gazetelerin Tirajları