MTM Medya Takip Merkezi’nin 25 yıllık medya takip tecrübesi, yapay zekâ destekli yenilikçi teknolojileri ve uzman kadroları sayesinde Türkiye’nin Etkinlik Takvimi elinizin altında.
Türkiye genelinde 81 ili kapsayan 922 ilçede 22 bini aşkın mekânda 80 farklı kategoride gerçekleşen 300’ü aşkın etkinlik türü ile geniş bir yelpazede hizmet sunan Etkinlik Takvimi sayesinde stratejilerinize yön verebilirsiniz.
Pazarlama, halkla ilişkiler, satış ve insan kaynakları gibi pek çok birim için nitelikli bilginin adresi olan MTM Etkinlik Takvimi; kongre, konferans, miting, fuar, konser, sergi, tiyatro ve festival gibi etkinlikleri tek bir yerde topluyor.
Lansmanlar, performanslar, atölyeler, web seminerleri ve online eğitimleri de içeren MTM Etkinlik Takvimi ile etkinlikleri herkesten önce öğrenin.
Her ay ortalama 2 bin yeni etkinlik verisi ile:
- İlgi alanınıza giren etkinliklere kolayca ulaşın.
- Etkinlikleri özel listelere ekleyin, notlar alın ve hatırlatmalar oluşturun.
- Belirli tarih aralıklarında arama yapın ve etkinlikleri Outlook ajandanıza aktarın.
Etkinlik Takvimi’ni tercih etmeniz için 5 Neden!
- Gerçek zamanlı pazarlama imkânı.
- Ürün satışlarını artırma.
- Müşterilere daha kaliteli hizmet sunma.
- Sponsorluk faaliyetlerine rehberlik.
- Kurum içi iletişimi güçlendirme.
KULLANIM ALANLARINA GÖRE ETKİNLİK TAKVİMİ
1. Pazarlama ve Satış
Hedef kitleye doğrudan ulaşım: Sektörünüzle ilgili etkinlikleri önceden öğrenerek pazarlama stratejinizi hedef kitlenize göre şekillendirebilirsiniz.
Rekabet analizi: Rakiplerinizin katıldığı etkinlikleri takip ederek rekabet avantajı elde edebilirsiniz.
Ürün tanıtım fırsatları: Yeni ürün ve hizmetlerinizi ilgili etkinliklerde hedef kitlenize doğrudan tanıtabilirsiniz.
Sponsorluk fırsatları: Markanızı öne çıkaracak sponsorluk anlaşmalarına erken dahil olabilirsiniz.
2. Halkla İlişkiler (PR) ve İletişim
Etkili medya planlaması: Basın bültenleri, lansmanlar ve PR kampanyalarınızı, medya ve basının en fazla ilgili olduğu etkinlik dönemlerine denk getirebilirsiniz.
Stratejik etkinlik seçimi: Kurumsal iletişim stratejinizi en uygun etkinliklerle eşleştirerek marka bilinirliğinizi artırabilirsiniz.
Basın toplantıları ve röportajlar: Medya ve sektör temsilcilerinin yoğun olduğu dönemleri belirleyerek görünürlüğünüzü artırabilirsiniz.
3. Organizasyon ve Lojistik Yönetimi
Etkinlik planlaması: Katılmak veya düzenlemek istediğiniz etkinliklerin tarihlerini önceden bilerek çakışmaları önleyebilir, maksimum verimi sağlayabilirsiniz.
Mobil ekip koordinasyonu: Sahada görev yapacak mobil ekiplerinizi en uygun etkinliklere yönlendirebilirsiniz.
Fuar ve etkinlik lojistiği: Stant yerleşimi, nakliye, ekipman temini gibi operasyonları daha verimli bir şekilde planlayabilirsiniz.
4. Yiyecek & İçecek Sektörü
Hedefli satış fırsatları: Etkinlik katılımcılarının yoğun olduğu bölgelerde yiyecek & içecek stantları açarak satışları artırabilirsiniz.
Menü planlaması: Etkinlik türüne göre menülerinizi ve hizmetlerinizi önceden planlayarak müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.
Operasyonel verimlilik: Stok yönetimi ve personel planlamasını etkinlik takvimine göre optimize edebilirsiniz.
Etkinlik Takvimine abone olmak için hemen başvurun.