MTM Analytics
MTM Analytics 2024

MTM Analytics

MTM Analytics, günlük haber akışının izlenmesi, etkileşim analizi ve performans ölçümü için tasarlanmış kurumsal bir raporlama aracıdır.

Temel İşlevler:

1.      Haber İzleme: Günlük haber akışını otomatik olarak izler ve farklı haber kaynaklarını bir araya getirerek grafikler halinde gösterir.

2.      Yansıma Oranı Hesaplama: Her bir markanın yansıma oranını hesaplar. Yansıma oranı, bir haberin ortalama haber sayısı, erişim ve reklam eşdeğer bilgisini ölçerek haberlerin etkileşimini ölçer.

3.      Dağılım Analizi: Haberlerin hangi mecralarda ne kadar yayıldığını analiz eder. Bu, haberlerin etki alanlarını belirlemeye yardımcı olur ve en etkili hangi mecranın olduğunu gösterir.

4.      Özelleştirme Seçenekleri: Kullanıcılar, dashboard'ı marka ve tarih bazında özelleştirebilir. Örneğin, 3 gün içerisinde belirli anahtar kelimelerle ilgili haberleri filtreleyerak özelleştirme yapabilir.

5.      Konu Dağılımı: MTM Analytics, yayınlanan haberleri konularına göre gruplar ve etkileşim verileri ile birlikte sunar.

 MTM Analytics, haber izleme ve etkileşimi konusunda kurumsal performans ölçümü yapmak isteyen kurumlar için mükemmel bir araçtır. Haberlerin izlenirliği, etkileşimi ve performansı hakkında ayrıntılı veriler sunar ve stratejik değerlendirme için güçlü bir temel oluşturur.

a
b
c