Kurumun ve rakiplerinin medya aracılığı ile algıları nasıl ve ne kadar yönetebildiğini ayrıca; nasıl bir seyir izlediğini ortaya koyan medya analizleri, aynı zamanda medya stratejilerine kaynak oluşturan önemli ipuçları sunar. MTM, AMEC medya değerlendirmesi ve iletişim araştırması sağlayan kuruluşları ve uygulayıcıları temsil eden, dünyanın en büyük medya istihbaratı ve içgörü profesyonel organizasyonunun Türkiye’deki tek tam üyesidir.
MTM’nin Analiz raporlarında AMEC'in bu alandaki öncü çalışması olan Barselona Prensipleri 3.0 göre uluslararası standartlarda hazırlanmasında ve geliştirilmesinde temel noktadır.
Medyayı analiz etmek, teknoloji ve uzmanlık gerektirir…
MTM, Analiz raporlarını medya takip sonuçları ile ilişkilendirilen özel yazılımlar ve analiz raporları arasında dil bütünlüğü sağlayan teknoljiler iler hazırlar. Medyayı yorumlamak ve sonuçları ilişkilendirerek doğru analiz raporları oluşturmak ise, ancak uzman bir kadro ile mümkündür. MTM'nin Analiz Teknolojisi, uzman analistlerin yorum ve değerlendirmeleri ile anlamlandırılırak markaların iletişim faaliyetlerine klavuzluk eder.
Her kurumun ihtiyacına göre hazırlanan analiz paketleri…
Medya analizlerini kurumun ihtiyacına uygun olarak niceliksel verilerden içerik ve mesaj analizlerine doğru derinleşen geniş bir ürün profili sunmaktayız.
- Standart medya analizleri
- Detaylı medya analizleri
- Etkinlik analizleri
- Sponsorluk analizleri
- Kurumsal sosyal sorumluluk değer analizi
- Kurumsal itibar algı analizleri
- Net Etki / Net Erişim Raporları
- İnternet ve TV Erişim Raporları
- Youtube Video Takibi Ölçümlemesi
- Sosyal Medya Raporlama ve Ölçümlemeleri