Kurumsal

Medya takibi, ölçümlemesi ve analizi alanında hizmet vermek üzere 1999 yılında kurulan Medya Takip Merkezi (MTM), merkezi İstanbul Dünya Ticaret Merkezi olmak üzere, (şubeleri, temsilcilikleri ve çalışma partnerleri aracılığı ile) Türkiye’nin her yerine ulaşabilen bir servis ve iletişim ağı kurmuş durumda. Aynı zamanda Azerbaycan ve Almanya’da da şubeleri bulunan MTM uluslararası alanda da medya takip hizmeti sunuyor.

En geniş anlamda geleneksel medya (TV, Gazete, Dergi, Radyo) takibi, dijital ve sosyal medya takibi yapan MTM, geliştirdiği Medya Bilgi Rehberi, Etkinlik Takvimi, Online TV Arşivi ve Youtube Video Takibi servisiyle de kendine özgü bir kuruluştur.

23 bini aşkın, yazılı basın, TV, radyo yayını, Youtube kanalı ve internet medyasını takip eden Medya Takip Merkezi, Türkiye ve Dünya’da çeşitli sosyal medya mecralarını dinleyip ölçümleyerek raporlama hizmeti sunuyor. Günlük 190 binden fazla anahtar kelime ve keyword takibi gerçekleştiren MTM; 604 bin 800’den fazla haber, reklam verisi kaydedip, 15 binden fazla gazete ve dergi sayfası işleyen, Türkiye’yi Dünyaya, Dünyayı da Türkiye’ye yansıtan uluslararası hizmet veren bağımsız ve tarafsız bir medya takip ve ölçümleme kuruluşudur.

Uluslararası platformda, sektöre getirdiği yeniliklerle büyümeyi hedefleri arasında tutan ve çalışmalarını bu yönde sürdüren MTM, tam üyesi olduğu AMEC (İletişim Ölçme ve Değerlendirme Uluslararası Birliği) ve FIBEP (Uluslararası Medya Takip Şirketleri Federasyonu) gibi uluslararası kuruluşlar ve üyeleri ile global anlamda işbirliğini günden güne geliştirerek, açık fikirli ve yenilikçi bakış açısını sürekli güncelleyerek paydaşlarına hizmet veriyor.

İlkeler:

  • Müşteri mutluluğu en temel hedefi.
  • Rekabetçi yapı ve yenilikçilik anlayışının sürekliliği, karakteristik özelliği.
  • Sosyal sorumluluk ve çevre bilincinin korunması ve olgunlaştırılması vazgeçilmezi.

MTM, medya takibi ve ölçümlemesi servislerinin yanı sıra, iletişimcilerin medyaya yönelik çalışmalarını daha kolay ve verimli hale getiren destekleyici servisleri ile de sektörün öncü firmasıdır.

Ölçümleri, raporları ve servisleri ile MTM, medyaya yönelik faaliyetlerde daha başarılı ve etkili sonuçlar alınmasına katkılarda bulunur. İşte, bunlardan bazıları;

  • Daha fazla mecra ve yayına erişim fırsatı,
  • Medya yansımalarını hızlı ve doğru denetleme gücü,
  • Rakip yansımalarını doğru analiz ederek, daha etkin stratejiler geliştirme imkanı,
  • Güncel bilgi ile daha sağlıklı medya ilişkileri penceresi,
  • Medyayı daha iyi anlama ve yorumlama perspektifi

Genel Prensiplerimiz:

  • MTM, müşterisi ve çalışanları ile ilişkisini, karşılıklı saygı esası ve etik değerler üzerine kurar.
  • Medya takip sektörünün gelişimine öncülük etmeyi hedef kabul eder.
  • İçinde bulunduğumuz teknolojik dönüşüm ve gelişim sürecinde; teknolojik değerlerin, insan ve insani değerlerin önüne geçmesine izin vermez.
  • Rekabet gücünü, fiyat değil, ürün ve hizmet kalitesinden alır.
  • İş güvenliğine önem verir.
  • Tüm çalışanlarına eşit fırsatlar sunar.
  • Kurum çalışanları arasında; din, dil, ırk, cinsiyet, fiziksel ve zihinsel engel, düşünce farkı gibi nedenlerle ayrımcılık yapmaz.
  • Çevreye duyarlıdır.
  • Sosyal sorumluluk çerçevesinde; bu alandaki kurumlarla işbirliği yaparak, bu oluşumlara katkıda bulunur.
  • Müşteri ve çalışanlarına ait özel bilgilerin gizliliğini korur.

Çalışma Prensiplerimiz:

  • MTM bir bilgi şirketidir.
  • Teknolojinin imkanlarını en iyi şekilde kullanır.
  • Müşteri ile iletişimine büyük önem verir, müşterisini iş ortağı olarak görür. Tüm müşterilerine aynı hassasiyet ile hizmet verir, ayrımcılık yapmaz.
  • Yöneticiler ile çalışanlar arasında iletişim; nezaket, saygı ve güven çerçevesinde yürütülür.
    Karar alma süreçlerine olabildiğince geniş katılım olmasını gözetir.
  • Çalışanlarının kurum çıkarlarını gözetmesini bekler.
  • Şube ve temsilciliklere eşit mesafede davranış sergiler.
  • Müşteri beklentilerini karşılayacak ürünler geliştirir, beklentiyi aşmayı hedefler.
    Ürünlerini ve servislerini günün gereklerine ve ihtiyaçlarına göre yeniden ele alır, güncellenmesini sağlar.
  • Zamanın ruhuna uygun yeni ürünler geliştirir.