Rexona’nın yeni kampanya yüzü Hakan Çalhanoğlu oldu.
Standart futbol dünyasının ve futbol filmlerinin ötesine geçerek izleyenlerin şaşırtıldığı reklam filminde Hakan Çalhanoğlu, göz dolduran performansıyla hem yerçekimine hem tere meydan okuyor.
Alışılmışın dışında, her tarafı futbol sahalarıyla çevrili kare prizma sahada oynayan Çalhanoğlu, rakipleri karşısında üstün bir futbol performansı sergiliyor, ter ve ıslaklık sorunu yaşamadan, özgüvenle attığı şutlarla takımını başarıya götürüyor.
Ter ve ıslaklığı en çok belli eden gri tişörtüyle boyutlar arası performans sergileyen Çalhanoğlu’nun tüm hareketli anlarına Rexona sprey deodorant eşlik ediyor.
Şölen’den Bayrama Özel Reklam Filmi.
Bayram dönemi ile özdeşleşen firmalardan olan Şölen, Ramazan Bayramı için hazırladığı yeni reklamı ile tüketicisine duygusal bir mesajla sesleniyor. İkramlık ve hediyelik ürünleriyle her bayramda beraber olmanın ve paylaşmanın güzelliğini dile getiren Şölen, yeni filminde ise yanımızda olamayanları anarken, bu bayramın diğer bayramlarımızdan farklı olduğunu vurguluyor. İkramlık ve hediyelik ürünleriyle her bayramda tüketici ile buluşan Şölen’in yeni reklam filmi her bayramın olmazsa olmaz çikolatası Octavia’nın ikram sahnesi ile başlıyor. Farklı evlerde gördüğümüz çikolata kâselerinin içinde kalan son çikolatalarla, bu bayramın diğer bayramlar gibi olmadığına ve yanımızda olamayanların anısıyla yaşanan bir bayram olduğuna vurgu yapıyor.
MEDYA DÜNYASINDAN HABERLER
*Usta muhabir Özgen Bingöl, Ekol TV’ye transfer olduğunu duyurdu.
*Nadir hastalıklar başta olmak üzere birçok branştaki yüksek talep gören ve rekabetçi ürünleri ve globalleşme yolundaki istikrarlı yükselişi ile sektörün önemli oyuncularından biri olan GEN, iletişim yönetimini Dilan Baransel İletişim Danışmanlığı’na emanet etti.
*PRactice Communication Management (PRactice), Türkiye’nin önde gelen yerli sermayeli sanayi kuruluşlarından Borsan Kablo ve çevre çözümlerinde 30 yılı aşkın deneyimiyle 65’in üzerinde ülkeye ihracat gerçekleştiren Kazancı Çevre Tekniği ’ne hizmet verecek.
*Digiturk, 1 Nisan 2024 itibarıyla iletişim çalışmalarını Gravital İletişim’e emanet etti.
*Nestlé’nin premium kapsül kahve markası Nespresso, Türkiye’deki yeni dönem iletişim çalışmalarını yürütecek ajansı belirledi. Marka, yoluna Golin İstanbul ile devam etme kararı aldı.
*WPP destekli The&Partnership ve işbirliği içinde olduğu medya satın alma ve planlama ajansı mSix&Partners, T&Pm çatısı altında birleşti. T&Pm, dört kıtadaki 45 ofisi ve bin 900 çalışanıyla geçtiğimiz ay itibarıyla faaliyetlerine başladı.