İş Hayatında İstihbarat Takibi’nin Önemi

GENEL 20/02/2023

Sektör takibi yaparken, rakiplerin mevcut durumları izlenmeli ve sektördeki yerleri analiz edilmelidir. Pazardaki rekabeti iyi anlamak, takip etmek ve değerlendirmek, şirketinizi / markanızı konumlandıracağınız yeri daha iyi bilmenize yardımcı olur. Aynı şekilde, ortak pazarda yer alan büyük ve küçük tüm firmalar izlenerek şirketinizin rekabet gücü ölçülmelidir. Bu kapsamda yapılan istihbarat takibi ve raporlamaları stratejik öneme sahip bir bilgi kaynağıdır.
İstihbarat Yönetimine dair takip ve raporlamalar sayesinde; işinizi konumlandırdığınız yeri iyi bilmek, içinde yer aldığınız pazarı tanımak, sektördeki rekabet hakkında kapsamlı bilgi sahibi olmak, risk faktörlerini belirlemek ve ihtiyaçları daha kolay tespit etmek gibi pek çok avantaj elde etmiş olursunuz.

MTM’ nin İstihbarat Takibi hizmetleri, sektörünüzü Dünya genelinde izleyebilen en iyi istihbarat kaynağıdır.

İstihbarat Takibi hizmetleri ile yurt içi veya yurt dışında; sektörünüz, rakipleriniz veya piyasalarla alakalı tüm içerikleri izleyip, stratejiler geliştirebilirsiniz.

Faaliyet yürütülen piyasa ve sektörden haberdar olmak isteyen; şirketler, kurumlar, markalar, siyasiler, ürün, AR-GE ve risk yöneticileri, pazarlama birimleri, iletişim ajansları, danışmanlar, akademisyenler, araştırma şirketleri ve bu hizmete ihtiyaç duyan herkes İstihbarat Takibinden faydalanabilir.

İstihbarat Takibi hizmetleri, Dijital ve Geleneksel Medyanın yanı sıra, diğer referans kaynaklarını 360 derece takip edebileceğiniz en kapsamlı bilgi edinme platformudur.

Aynı anda yurt içi ve yurt dışında gazete, dergi, yerel basın, haber siteleri, tematik siteler, sosyal ağlar, bloglar, sözlükler, şikâyet siteleri, televizyon kanalları, YouTube video ve içerikleri, radyolar, podcastler, haber ajansları ve etkinlikleri izleyip; sektörünüzden haberdar olurken, piyasaların da nabzını tutabilirsiniz.

İstihbarat Takibi Hizmetleri ile neler yapabilirsiniz?

- Sektörünüze dair 197 ülke ve 178 farklı dilde yayınlanan yeni bilgilerden haberdar olup; bu içeriklerin orijinal diline veya Türkçe çevirisine de ulaşabilirsiniz.
- Dijital ve Geleneksel medyada hakkınızda çıkan tüm içerikleri tek bir platform üzerinden izleyerek sektör ve rekabete dair içerikleri bir bütün halinde değerlendirebilirsiniz.
- Markanızı veya sektörünüzü tehdit eden olumsuz içeriklerden 7/24 haberdar olup; krizlerinizi yönetebilir, hatta bu krizleri fırsata çevirebilirsiniz.
- Akıllı Dashboard veya editör destekli raporlamalarımız ile markanızın ve rakiplerinizin piyasadaki durumunu ölçümleyip, stratejilerinize yön verebilirsiniz.
-Sektör ve Rakiplerinize yönelik anlamlandırılmış haber ve içerikleri; editör destekli analizler ve yönetici raporları ile kolayca takip edip, zaman kazanırsınız.

İstihbarat Servislerimizden hızla faydalanabilmek için hemen başvurun.

Etiketler: Medya Takibi Nedir? Medya Takibi Nasıl Yapılır?