İtibar Yönetiminin İlk Adımı Medya Takibidir !

GENEL 20/02/2023

Kişi veya şirketlerin; verdiği mesajlar, yaptıkları işler ve projeler aracılığıyla hedef kitleleri üzerinde bıraktıkları izlenimlerin kitle iletişim araçlarına nasıl yansıdığı; bir markanın bireyler üzerindeki itibar algısını etkileyen önemli unsurlardır.

Yönetilebilir iyi bir itibara sahip olmak:

- Bulunduğunuz ortam veya hedef kitlenizde saygı görmenizi,
- Aynı fiyat ve kalite koşullarında rakiplere göre daha çok tercih edilmenizi,
- Ürün veya hizmetlerinizi daha iyi fiyatlandırmanızı,
- Kriz veya tartışmalı durumlarda paydaşlarınızın desteğini almanızı,
- Finansal piyasalarda kuruluşunuzun değerinin yükselmesini sağlar.

Yukarıda sayılan maddeler hem bireysel hem de kurumsal itibar için hayati derecede stratejik önem taşır.

Örneğin; Marka hakkındaki şikayetlerin araştırılarak, şikâyet nedenlerinin görülmesi, analiz edilmesi ve bunlara yönelik çözüm yollarının tespiti sonrası ilgili departmanlar; itibarın iyileştirilmesi için çalışmalara başlayabilir ve sorunları nokta atışı giderilebilir.

Bu nedenle İtibar Yönetimi’nin ilk adımı; kiși, marka veya firmanın tümüyle inceleme altına alınması, referans ve medya kaynaklarının takip edilmesi ile başlar.

MTM’ nin İtibar Takibi hizmetleri, itibarınızı Dünya genelinde izleyebilen en iyi istihbarat kaynağıdır.

Yurt içi veya yurt dışında adınız veya markanızla alakalı tüm içerikleri izleyip, kapsamlı raporlar ile itibarınızı yönetmeye dayalı stratejiler geliştirebilirsiniz.

Şirketler, kurumlar, markalar, siyasiler ve ünlülerin yanı sıra; itibar yönetimine destek veren PR ve iletişim ajansları, danışmanlar, kurumsal ve medya iletişim yöneticileri ve hakkında neler konuşulduğundan haberdar olmak isteyenler de itibar takibi hizmetlerinden faydalanabilir.

Dijital ve Geleneksel Medyanın yanı sıra, diğer referans kaynaklarını 360 derece takip edebileceğiniz en kapsamlı bilgi edinme platformudur.

Aynı anda yurt içi ve yurt dışında; gazete, dergi, yerel basın, haber siteleri, tematik siteler, sosyal ağlar, bloglar, sözlükler, şikâyet siteleri, televizyon kanalları, YouTube video ve içerikleri, radyolar, podcastler, haber ajansları ve etkinlikleri izleyip, markanıza dair çıkan içeriklerden haberdar olursunuz.

İtibar Yönetimine yönelik takip ve raporlama hizmetlerimizden servislerimizden faydalanabilmek için hemen başvurun.

Etiketler: Medya Takibi Nedir? Medya Takibi Nasıl Yapılır?