Yapı Kredi Banko reklam filmiyle izleyicinin karşısına çıktı
Yapı Kredi, firmaların ticari hayatına hız ve güven katan, Türkiye’de bir ilk olan yeni dijital çözümü Yapı Kredi Banko reklam filmiyle izleyicinin karşısına çıktı Mizahi dili ve yalın anlatımıyla dikkat çeken filmde, Yapı Kredi’nin firmalar için sunduğu yeni ürünü Yapı Kredi Banko’nun sağladığı avantajlar sade ve etkili bir diyalog kurgusuyla aktarılıyor. Reklam filminde, iki firma sahibi ve dış ses arasında geçen eğlenceli bir diyalog aracılığıyla, ticarette yaşanan en büyük sorunlardan biri olan tahsilat ve nakit yönetimi ele alınıyor. Dış sesin “İşte ödemesi sıkıştıran bir firma sahibi” demesiyle başlayan film, karakterlerin “Yoo, nereden çıktı o?” ve “Biz onu Yapı Kredi ile çözdük” cevaplarıyla gelişiyor. Böylece, Yapı Kredi Banko’nun sunduğu tahsilat garantisi, erken finansman ve esnek ödeme gibi avantajlar izleyiciye doğrudan aktarılıyor. Filmin sonunda ise dış ses, “Ya siz baya bir öndesiniz yalnız” diyerek sahneyi toparlıyor ve izleyiciye sesleniyor: “Firmaları ticarette bir adım öne geçiren Yapı Kredi Banko ile nakit akışınızı güvence altına alın.” deniliyor.
Yeni reklam kampanyası ile Ray Sigorta’yı duymayan kalmayacak
Sektörünün en hızlı büyüyen şirketlerinden Ray Sigorta, “Duymayan mı Var? Farklı bir sigorta var” mottosuyla hazırladığı yeni reklam kampanyasını başlattı. Ray Sigorta’nın marka yüzü Sertab Erener oldu. Müşteri odaklı yaklaşımı ve yenilikçi ürünleriyle hızla büyüyen Ray Sigorta, sektördeki iddiasını güçlü şekilde ortaya koyan yeni reklam kampanyasını tüketicilerle buluşturuyor. Marka bilinirliğini yükseltme stratejisi doğrultusunda başlatılan kampanyada, Türkiye’nin en sevilen ve güçlü seslerinden Sertab Erener ile iş birliğine gidildi. Kaskodan konut sigortalarına, tamamlayıcı sağlık sigortasından seyahat sigortalarına kişiselleştirilebilir, her ihtiyaca ve bütçeye uygun geniş bir ürün ve hizmet portföyüne sahip olan Ray Sigorta’nın yeni dönem reklamları “Duymayan mı var? Farklı bir sigorta var” mottosuyla hazırlandı. Ray Sigorta, ilk etapta bir uzun ve üç kısa reklam filmle, televizyon, radyo, dijital kanallar ve açık hava mecralarında geniş kapsamlı bir kampanya yürüterek tüm Türkiye’ye seslenecek.
MEDYA DÜNYASINDAN HABERLER
-Ahtapot & Miroproject Agency - Ahtapot Sosyal Medya’nın Creative Partner & CCO’su Varol Döken oldu. Varol Döken, yirmi yılı aşkın ajans deneyiminin ardından Ahtapot Sosyal Medya ajansına Creative Partner & CCO olarak dahil oldu. Döken, kurucusu olduğu Miro Project Agency’yi Ahtapot ile entegre ederek, artık tek çatı altında hizmet vereceklerini belirtti.
-Bloomberg Ht / Arzumaliki - Ekonomi Gazetecileri Derneği (EGD) tarafından bu yıl 17'ncisi düzenlenen Ekonomi Basını Başarı Ödülleri'nin Televizyonda Yılın Ekonomi Programı'na "Üst Düzey" ile Bloomberg HT'den Arzu Maliki layık görüldü.
-Nefes Gazetesi / Deniz Zeyrek - Nefes Gazetesi Ankara Temsilcisi ve köşe yazarı Deniz Zeyrek’in babası Zeki Zeyrek, hayatını kaybetti.
-Türk Dünyası Gazetecilerederasyonu & Kırgızistan Gazeteciler Birliği - Türk Dünyası Gazeteciler Federasyonu Başkanı Menderes Demir’in Kırgızistan ziyareti kapsamında, iki ülke gazetecilik kurumları arasında yeni bir iş birliği protokolüne imza atıldı. Ziyarette medya, gençlik projeleri ve sinema alanında temaslar gerçekleştirildi.
-Nevade.com - Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri (TCXA) kapsamında Tukcell ve Schneider Electric ile finalist olarak kaldığı “En İyi İş Değişimi ve Dönüşümü” kategorisinde 2025 yılı ‘Altın Kazanan’ birincilik ödülüne layık görüldü.
-Google Chrome - Dünyanın en çok kullanılan internet tarayıcısı olan Google Chrome, artık Android’in iki eski sürümünde destek vermeyecek. Tarayıcı seçimi genellikle kullanıcı alışkanlıklarına dayansa da, teknoloji devleri pazar paylarını artırmak için sürekli rekabet içinde. Google, yakın zamanda Chrome’un her zamankinden daha hızlı hale geldiğini iddia ederken, Microsoft da kendi tarayıcısı Edge’in reklam engelleme konusunda Chrome’dan üstün olduğunu öne sürdü.
-Genna Reklam’ın Kurucusu ve Başkanı Ahmet Selim Tuncer, bir süredir tedavi gördüğü hastanede hayata veda etti.
-Reuters Enstitüsü Abd'de sosyal medyanın, geleneksel televizyon kanalları ve haber sitelerini geride bırakarak haberlerin en çok takip edilen kaynağı haline geldiği belirlendi. Reuters Enstitüsü, 48 ülkeden yaklaşık 100 bin kişiyle yapılan anket sonuçlarının yer aldığı yıllık raporunu yayımladı. Rapora göre, ABD'lilerin yüzde 54'ü haberlerini Facebook, X ve YouTube gibi sosyal medya platformlarından alıyor. Bu oran televizyon için yüzde 50, haber siteleri ve uygulamaları için ise yüzde 48 oldu.
-Brand Week Istanbul - Her yıl olduğu gibi bu yıl da Brand Week Istanbul çatısı altında gerçekleştirilecek olan Brand Academy, katılımcılarını bekliyor. Üç güne yayılan programıyla güncel iletişim dünyasının pek çok önemli konusunu masaya yatıracak olan Brand Academy, aynı zamanda bugünün iş dünyasında yol almak için üç önemli yetkinliği katılımcılarına kazandırmayı hedefliyor. Sırasıyla Creative, Curious ve Consistent başlıkları altında toplanan içeriklerle karşılanacak olan Brand Academy katılımcıları; program sonunda yaratıcı üretimin temelini kavrama, iç görüye giden yolu araştırma ve sezme, markalaşmanın omurgasını oluşturan tutarlılık ve liderlik becerileri konularında sadece bilgi değil, yetkinlik sahibi de oluyor.
-Bekir Mert Trt Haber Sıcak haberin ödüllü ismi artık TRT Haber'de! Savunma ve asayiş haberciliğinde edindiği saha deneyimiyle başarılı işlere imza atan ödüllü muhabir Bekir Mert, Türkiye’nin haber ekranı TRT Haber kadrosuna katıldı.
-Xinhua Haber Ajansı Başkanı Fu Hua, Beijing'de Azerbaycan'dan gelen medya temsilcileri heyetiyle bir araya geldi. Fu, çarşamba günkü görüşmede Xinhua Haber Ajansı ve Azerbaycan Devlet Haber Ajansı'nın nisan ayında Çin Cumhurbaşkanı Xi Jinping ile Azerbaycan Devlet Başkanı İlham Aliyev'in nezaretinde bir işbirliği anlaşması imzaladığını hatırlattı. Fu, iki ülke arasındaki dostane işbirliği hikayelerini anlatmak için Azerbaycan medyasıyla çalışmaya istekli olduklarını söyledi. Fu, iki ülke medyasının habercilik, teknoloji ve personel değişimi alanlarında işbirliğini güçlendirmesi temennisini dile getirdi.
EN ÇOK REKLAM VEREN 10 SEKTÖRÜN İLK 3 MARKASI
EN ÇOK REKLAM VEREN 15 MARKA
EN ÇOK REKLAM ALAN 10 PROGRAM TİPİ
EN ÇOK REKLAM VEREN 15 SEKTÖR
23 HAZİRAN - 29 HAZİRAN 2025 HAFTASINDA TV'DE YAYINLANAN YENİ REKLAMLAR
GAZETELERİN HAFTALIK TİRAJLARI
02 HAZİRAN - 08 HAZİRAN 2025 Gazetelerin Tirajları