Medya Bilgi Servisi 1002. Sayı / 07.07.2025

GENEL 18/07/2025

Bugünden Yarına Allianz Seninle

Allianz Türkiye, yeni reklam kampanyasıyla milyonlarca müşterisine bugünden yarına, hayatlarının her aşamasında eşlik etme vizyonunu eğlenceli bir hikayeyle anlatıyor.

Allianz Türkiye, yeni reklam kampanyasıyla “Bugünden Yarına” vizyonuyla müşterilerinin sadece bugününü değil geleceğini de düşündüğünü ve bugünden yarınları da güvence altına aldığını eğlenceli bir dille anlatıyor. Kampanya için çekilen ilk reklam filminde marka; bugün sağlığını Allianz’a emanet eden milyonların Allianz BES’im ile yarının ihtiyaçlarına bugünden hazırlıklı olmalarının önemine vurgu yapıyor.   Üst üste 6 kez dünyanın bir numaralı global sigorta markası seçilen Allianz, milyonlarca kişinin ilk tercihi olarak müşterilerinin sağlığını korurken, Allianz BES’imle de yarınlarını güvence altına alıyor. Reklam filminde “Bugünden Yarına Allianz Seninle” mottosuyla bugünden yarına müşterilerinin yaşam boyu ihtiyaç duyduğu her an yanında olduğu mesajı veriliyor.

Senin Starbucks’ın

Starbucks, marka yaklaşımını yansıtan, partnerlerinin ve misafirlerinin Starbucks deneyimlerini kadraja taşıyan yepyeni bir film serisi yayımlıyor. Starbucks’ta buluşalım dendiğinde herkesin aklına gelen bir “Senin Starbucks” olduğundan hareketle şekillenen ve 12 filmden oluşan bu özel seri, her bir fincanın ardındaki özel hikâyelere ve günlük hayatın içindeki küçük ama anlamlı “Senin Starbucks” anlarına odaklanıyor. Starbucks Türkiye, zengin kahve kültürünü partnerlerinin ve misafirlerinin Starbucks deneyimleri ve “Senin Starbucks” mesajıyla 12 filmden oluşan bir seriye taşıyor. Starbucks’ta buluşalım dendiğinde herkesin aklına gelen bir “Starbucks” olmasından hareketle kurgulanan filmler, Starbucks’ın dünyanın her köşesinde tanıdık bir ortamda; sıcacık bir kahve molası, tanıdık bir yüz ve konforlu bir köşe demek olduğuna dikkat çekiliyor. Filmler, Starbucks’ın kurumsal kimliği ve sunduğu ayrıcalıkların yanı sıra misafirlerinin en özel anlarına nasıl eşlik ettiğini de samimi bir dille anlatıyor. 

MEDYA DÜNYASINDAN HABERLER

-DECATHLON& CANVAS - Global spor markası Decathlon’un Türkiye’deki iletişim çalışmalarını yürütecek ajans belli oldu. Decathlon, yeni dönem iletişim çalışmaları için CANVAS İletişim ve Danışmanlık ile anlaştı. CANVAS, Decathlon’a Stratejik İletişim Danışmanlığı, Lider İletişimi, Medya İlişkileri, Ödül İletişimi, Kriz İletişimi ve PR Etkinlik Yönetimi alanlarında hizmet verecek.

 

-TÜRK İNTERNET MEDYA BİRLİĞİ - Türk İnternet Medya Birliği (Timbir) Genel Başkanı Dr. Süleyman Basa ve beraberindeki yönetim kurulu üyeleri ile Birlik Haber Ajansı (BHA) yönetimi Sivas’ta buluştu. Heyet, Sivas İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürü Ahmet Başkal’ı ziyaret etti. TİMBİR Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Erdem Tokuş’un ev sahipliğinde gerçekleşen buluşmada, TİMBİR ve BHA heyetinin kentteki il ziyareti Sivas İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürü Ahmet Başkal oldu. TİMBİR Genel Başkanı Dr. Süleyman Basa, Müdür Başkal’a yürütülen projeler ve çalışmalar hakkında bilgi verdi. Dr. Basa, Cumhurbaşkanlığı Kararnamesiyle kurulan ve Türkiye genelindeki dijital medya kuruluşlarını temsil eden bir yapı olan Türk İnternet Medya Birliği’nin internet medyasının gelişimini desteklemek ve dijital yayıncılıkta etik ilkeleri yaygınlaştırmak olduğunu kaydetti.

 

-META - Meta’ya karşı açılan telif davasında karar Meta’nın yapay zekâ eğitiminde kitapları kullanmasına ilişkin telif davasında karar çıktı. Tech Crunch’da yer alan habere göre davacılar, Meta’nın yapay zekâ modellerini kendi izinsiz, telifli eserleri üzerinde eğiterek yasaları çiğnediğini iddia ediyordu. Ancak Yargıç Vince Chhabria, çarşamba günü açıkladığı özet hüküm (summary judgment)ile davanın jüriye gitmesine gerek olmadığına hükmetti ve Meta’nın bu kullanımının “adil kullanım”(fair use) ilkesi kapsamında yasal olduğuna karar verdi.

 

-BİGCHEFS & ÇİLEK MOBİLYA& LOBBY İLETİŞİM VE ETKİNLİKDANIŞMANLIĞI - Bigchefs ve Çilek Mobilya tercihini yaptı Lobby İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı yeni dönemde Çilek Mobilya’nın ve Bigchefs’in iletişim çalışmalarını yürütecek. Ajans bünyesine eklediği markaların tüm iletişim çalışmalarını üstlenecek.

 

-GASSAL DİZİSİ - Avrupa'yı da salladı: Baki'ye uluslararası ödül TRT’nin dijital platformu tabii’de yayınlanan ve büyük yankı uyandıran 'Gassal' dizisinin başrol oyuncusu Ahmet Kural, oynadığı 'Baki' karakteriyle İtalya’dan ödülle döndü. TRT'nin dijital platformu tabii'nin iddialı yapımlarından "Gassal" son döneme damga vuran yapımlar arasına girmişti. Yayınlanan ilk sezonun ardından, karakter hikayelerinden dizi müziklerine kadar birçok alanda izleyicinin beğenisini kazanan 'Gassal', 2. sezonu ile de izleyiciden tam not almıştı. Dizide "Baki" karakteri ile izleyici karşısına çıkan başrol oyuncusu Ahmet Kural, İtalya'da düzenlenen küresel dizi festivalinde ödüle layık görüldü.

 

-TURKUVAZ MEDYA - Çinli şirketler Turkuvaz Medya Merkezi'ni ziyaret etti. Çin'in İstanbul Başkonsolosu Wei'nin başkanlık ettiği heyette ICBC'den Bank of China'ya, Huawei'den Xiaomi'ye Çin'in dev şirketlerinin Türkiye yöneticileri de yer aldı.

 

-ARTI İLETİŞİM YÖNETİMİ & MUDO Artı İletişim Yönetimi Mudo’nun iletişim danışmanlığını üstlendi. Artı İletişim Yönetimi müşteri portföyüne Mudo’yu ekledi. Artı, Mudo’nun iletişim stratejisinin oluşturulup yürütülmesinden sorumlu olacak.

 

-ÜLKE TV - Dünya Satranç Şampiyonu Arya Aydoğan’a Ülke TV’den Gurur Ödülü Geleceğin yıldızlarından biri olarak gösterilen Arya Aydoğan, azmi ve yeteneğiyle hem spor camiasının hem de satranç dünyasının yakından takip ettiği bir isim haline geldi.

 

-UPDATE İLETİŞİM - Stratejik iletişim alanında markalara kapsamlı hizmetler sunan UPDATE İletişim, tasarruf finansman sektörünün köklü markalarından Fuzul ile işbirliğine imza attı. Fuzul’ün33 yılı aşkın süredir konut, araç ve iş yeri finansmanıyla geniş kitlelerin hayallerini gerçekleştirmesine katkı sunduğu tasarruf modeli, artık UPDATE İletişim’in stratejik danışmanlığıyla daha geniş kitlelere ulaşmayı hedefliyor. Yeni işbirliği kapsamında UPDATE İletişim; medya ilişkileri, lider iletişimi, etkinlik yönetimi ve stratejik iletişim danışmanlığı gibi başlıklarda Fuzul’ün marka bilinirliğini artırmak ve kurumsal hedeflerine ulaşmasını desteklemek üzere hizmet verecek.

 

-ŞERİFE KIRIMLI - Reklam sektörünün deneyimli ismi Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü olarak göreve başladı. Reklamcılık ve pazarlama iletişimi alanında 30 yıla yaklaşan deneyimiyle sektörün önde gelen profesyonellerinden Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü olarak atandı. Kırımlı, stratejik yönetim becerisi, ajans liderliği geçmişi ve girişimcilik tecrübesiyle derneğin dönüşüm vizyonuna liderlik edecek.

 

-KIBRIS TÜRK GAZETECİLER BİRLİĞİ - Kıbrıs Türk Gazeteciler Birliği’nin her yıl Basın Günü’nde verdiği Medya Başarı Ödülleri açıklandı. Bugün Kıbrıs'tan Ayşemden Akın, “Halil Falyalı Yaşıyor” başlıklı araştırma dizisiyle yılın en prestijli ödülüne layık görüldü.

 

-SEDAT SİMAVİ ÖDÜL - Sedat Simavi ödülleri’nde Gazetecilik, Radyo, Televizyon, Karikatür, Edebiyat, Sosyal Bilimler, Fen Bilimleri, Sağlık Bilimleri ve Spor olmak üzere dokuz dalda ödül veriliyor. Türkiye Gazeteciler Cemiyeti’nin(TGC) Kurucu Başkanı Sedat Simavi adına 49 yıldır verilen ödüllere başvurular başladı. TGC Sedat Simavi Ödülleri için başvurular 30 Eylül 2025 Salı günü saat 17.00’de sona erecek.

 

-CIAN İSTANBUL -  Türkiye’de faaliyet gösteren iki güçlü markanın tüm kreatif süreçlerini üstleniyor. Almanya merkezli araç kiralama devi Sixt ve köklü sigorta markası Magde burger Sigorta, yeni dönemde ATL, BTL, dijital ve sosyal medya dahil olmak üzere tüm kreatif çalışmalarını CIAN İstanbul ile yürütme kararı aldı. Yaklaşık 110 ülkede faaliyet gösteren Sixt ve1844’te Almanya’da kurulan, günümüzde ise tamamı Türk sermayesiyle yoluna devam eden Magde burger Sigorta, Türkiye’de Bor Holding bünyesinde yer alıyor. Bu işbirliğiyle birlikte ajans, her iki markanın da yerel pazardaki konumunu güçlendirecek yaratıcı iletişim stratejilerine imza atacak.

EN ÇOK REKLAM VEREN 10 SEKTÖRÜN İLK 3 MARKASI

EN ÇOK REKLAM VEREN 15 MARKA

EN ÇOK REKLAM ALAN 10 PROGRAM TİPİ

EN ÇOK REKLAM VEREN 15 SEKTÖR

30 HAZİRAN - 06 TEMMUZ 2025 HAFTASINDA TV'DE YAYINLANAN YENİ REKLAMLAR

GAZETELERİN HAFTALIK TİRAJLARI           
09 - 15 HAZİRAN 2025 Gazetelerin Tirajları