Türk Hava Yolları’nın yeni reklam filmi yayında
Türk Hava Yolları, Connect to Art çerçevesinde marka konumunu sanatla derinleştiriyor. Marka, Steve McCurry’nin ikonik bakışıyla İstanbul’un UNESCO miraslarına odaklanan yeni bir reklam filmi yayınladı. Türk Hava Yolları, Connect to Art yaklaşımıyla sanatın birleştirici dilini küresel marka algısına entegre ediyor. Film; kültürlerarası bağ kurma vizyonunu, İstanbul’un çok katmanlı kimliğiyle buluşturuyor. İletişim, kreatif ve uygulama süreçleri A Hidden Creative tarafından yönetilen yapım; belgesel duyarlılığını reklam estetiğiyle dengeleyerek hem yerel özgünlüğü, hem de THY’nin küresel ölçekteki duruşunu aynı çizgide birleştiriyor. Fotoğraf sanatçısı Steve McCurry’nin İstanbul serüvenini konu edinen film ayrıca Türk Hava Yolları’nın küresel vizyonunu sanatla yakınlaştırırken, UNESCO miras alanlarına duyulan özeni merkezine alıyor ve ilham veren bir seyahat rotası öneriyor.
Okullar açılıyor, alışveriş listeleri büyüyor
Hepsiburada, okula dönüş dönemine özel olarak hazırladığı yeni reklam filmini yayınladı. Hepsiburada, okula dönüş dönemine özel yeni reklam filmini yayınladı. Filmde aile bireylerinin uzayan okul ihtiyaçları listesi etrafında dönen diyaloglar ele alınıyor. Başlangıçta “Ne kadar da büyümüş…” sözleriyle girilen sahne, aslında büyüyenin alışveriş listesi olduğunu gösteriyor. Kimin alışverişi üstleneceği tartışılırken “dayı” karakteri devreye giriyor ve “Gir Hepsiburada’ya, daha ucuzunu bulursan farkı iade ediyorlar” sözleriyle çözüm sunuyor. Finalde dış ses, Hepsiburada’nın “daha ucuzunu bulursan farkı iade” fırsatını ve “büyük kolaylık” mesajını vurguluyor. Kampanya, geniş ürün yelpazesi ve bütçe dostu seçenekleriyle ailelerin okul alışverişini tek adreste toplarken, güvenli ve pratik alışveriş deneyimi sunmayı hedefliyor. Film, “Hepsiburada, Hepsi Bu” sloganıyla sona eriyor.
MEDYA DÜNYASINDAN HABERLER
-IDECON IDEA&CONGRESS & SUBAŞI GÜMRÜK MÜŞAVİRLİĞİ - 1948 yılından bu yana sektörde güven, istikrar ve uzmanlık ilkeleriyle faaliyet gösteren, Türkiye’nin öncü gümrük müşavirliği firmalarından Subaşı Gümrük Müşavirliği A.Ş.'nin iletişim çalışmalarını Idecon Idea&Congress üstlenecek.
-META - Meta, işletmelerin müşterilere daha kolay ve etkili şekilde ulaşabilmesi için yeni yapay zekâ destekli reklam çözümlerini tanıttı. Şirket, hem çevrimiçi satışları hem de fiziksel mağaza alışverişini destekleyecek çok kanallı reklamlar, daha fazla ülkede kullanıma açılan Shops reklamları ve markaların kampanyalarını öne çıkarmasını sağlayacak e-posta ile kayıt teklifleri ile işletmelerin işini kolaylaştırmayı hedefliyor.
-META & MIDJOURNEY - Meta, 23 Ağustos Cuma günü yapay zeka temelli görüntü ve video oluşturma teknolojileri için Midjourney ile iş birliği yaptığını duyurdu. Meta’nın Yapay Zeka Baş Sorumlusu Alexandr Wang, bu ortaklığın milyarlarca kullanıcıya daha etkileyici deneyimler sunmayı hedeflediğini belirtti. Midjourney’in güçlü teknolojilerini Meta’nın ürünlerine entegre etmeyi planlayan şirket, yapay zeka yarışında OpenAI ve Google gibi rakiplerle rekabeti güçlendirmeyi amaçlıyor.
-FEHMİ KORU - Karar gazetesi yazarlarından Fehmi Koru’nun eşi Nebahat Koru, uzun süredir mücadele ettiği hastalığa yenik düşerek hayatını kaybetti.
-GETİRFİNANS & WAGOON - Türkiye’de bankacılık ve finans sektörünün önemli oyuncularından getirfinans, Wagoon Ajans ile anlaşmaya vardı. Wagoon Ajans, önümüzdeki dönemde getirfinans’a dijital tasarım süreçlerinde tam hizmet verecek. 2020 yılının başında İstanbul Kadıköy’de kurulan Wagoon Ajans, “Rengarenk Müşteri Portföyüne Rengarenk Yaklaşımlar” mottosuyla yola çıktı. “Collaboration” mantığına dayalı bir sistemle devam ettiği yolda klasik ajans yapılarından ayrışan Wagoon Ajans, yurt içi ve yurt dışından yedi marka ile kurduğu işbirlikleri neticesinde hızlı bir büyüme gerçekleştirdi.
-ANADOLU AJANSI - İzmir Gazeteciler Cemiyeti (İGC)tarafından Bergamalı gazeteci ve yazar merhum Şakir Süter anısına düzenlenen 14. Şakir Süter Gazetecilik Yarışması'nda ödüller sahiplerini buldu. Yarışmada dereceye giren eserler ödüllendirildi. Anadolu Ajansı (AA) İzmir Bölge Müdürlüğünde kıdemli muhabir olarak görev yapan Halil Fidan'ın" Parşömen doğduğu topraklarda öğrencilerin elinde tuvale dönüştü" başlıklı haberiyle haber kategorisinde ödül kazandı.
-ZB MEDYA İLETİŞİM & NEOTALENT - ZB Medya İletişim, 2017’den bu yana hızla büyüyen teknoloji şirketleri ve girişimlere insan ve kültür odağında danışmanlık sunan Neotalent’ın tüm iletişim faaliyetlerini üstlenecek. Halkla ilişkiler, medya yönetimi, etkinlik iletişimi, itibar ve algı yönetimi gibi alanlarda uzmanlığıyla öne çıkan ZB Medya İletişim; yetenek, kültür ve sistem odaklı hizmetleriyle dikkat çeken, girişimcilik ekosistemine yenilikçi çözümler kazandıran Neotalent’ın marka gücünü artırmasına ve iş dünyasında bilinirliğini geliştirmesine katkı sağlayacak.
-YOUTUBE - YouTube, hayranların sevdikleri içerik üreticilerini öne çıkarmasını sağlayan “Hype” özelliğini artık küresel ölçekte kullanıma açtı. İlk kez 2024’te Google’ın Made On YouTube etkinliğinde tanıtılan özellik, bundan böyle 500 bin abonenin altında takipçisi olan içerik üreticilerinin videolarında, beğeni tuşunun hemen altında ayrı bir buton olarak yer alacak. Yeni özellik şimdilik ABD, İngiltere, Japonya, Güney Kore, Endonezya ve Hindistan’ın da bulunduğu 39 ülkede erişime açılmış durumda.
-GOODWORKS & NİVO - Döngüsel moda ekosistemi markası nivo, iletişim çalışmaları için GoodWorks ile anlaştı. İşbirliği kapsamında GoodWorks; nivo’ya stratejik iletişim danışmanlığı, kurumsal iletişim, medya ilişkileri, itibar yönetimi, lider iletişimi, kriz iletişimi, pazarlama iletişimi, etkinlik yönetimi ve kurumsal sosyal sorumluluk alanlarında hizmet verecek.
-NOVUSID & KERVANCI İNŞAAT & VOLVERAS - NovusID, inşaat sektöründe güven ve modern yaşam konseptleriyle öne çıkan Kervancı İnşaat ile premium ayakkabı markası Volveras için dijital iletişim çalışmalarına başladı. NovusID, her iki marka için de sosyal medya yönetimi, içerik üretimi, dijital iletişim ve yaratıcı çözümler sunacak. Ajansın vizyonu; markalara özel, hızlı, ulaşılabilir ve güvenilir bir yaklaşımla uzun vadeli iş birlikleri kurmak üzerine inşa ediliyor.
-TÜRKİYE SPOR YAZARLARI DERNEĞİ - Samsunspor ile Panathinaikos arasında bu akşam oynanacak UEFA Avrupa Ligi play-off turu rövanş maçını takip edecek gazeteciler bir araya geldi. Türkiye Spor Yazarları Derneği (TSYD) Samsun Şubesi ile 19 Mayıs Gazeteciler Cemiyeti, Samsun Büyükşehir Belediyesinin ev sahipliğinde Golf Kulübü'nde program düzenledi.
EN ÇOK REKLAM VEREN 10 SEKTÖRÜN İLK 3 MARKASI
EN ÇOK REKLAM VEREN 15 MARKA
EN ÇOK REKLAM ALAN 10 PROGRAM TİPİ
EN ÇOK REKLAM VEREN 15 SEKTÖR
25 AĞUSTOS - 31 AĞUSTOS 2025 HAFTASINDA TV'DE YAYINLANAN YENİ REKLAMLAR
GAZETELERİN HAFTALIK TİRAJLARI
04 AĞUSTOS - 10 AĞUSTOS 2025 Gazetelerin Tirajları