
Hayatın şaşırtan anları için sigorta
Neova Sigorta’nın “Memnuniyetin Sigortası” temalı reklam filmi serisi yayına girdi. Neova Sigorta, “Memnuniyetin Sigortası” temalı yeni reklam filmi serisini yayınladı. Konut, iş yeri ve kasko sigortalarına odaklanan 3 yeni reklam filmini “Hayatın şaşırtan anlarında Neova Sigorta hep yanında” sloganıyla müşteriyle buluşturuyor. Kampanya; kasko, iş yeri ve konut sigortası olmak üzere üç farklı alanda, izleyiciye hayatın beklenmedik anlarında güven hissettiren bir hikâye diliyle kurgulandı. H2O United ve KALA iş birliği ile çekilen reklam filmleri, hayatın planlandığı gibi gitmediği anlarda sigortanın sunduğu güven duygusunu merkeze alıyor. Filmler, günlük yaşamın içinden trafikte yaşanan ufak bir kaza, işyerinde ya da evde yaşanan beklenmedik aksilikleri konu alıyor. Reklam filmlerinde Neova Sigorta’nın her durumda güvence ve çözüm sunmaya hazır olduğu mesajı güçlü bir şekilde vurgulanıyor. Neova Sigorta Dijital Kanallar, Dijital Pazarlama ve Bankasürans Genel Müdür Yardımcısı Sami Kaya, kampanyanın çıkış noktasını şu sözlerle anlattı: “Hayatın beklenmedik anlarında müşterilerimizin en çok ihtiyaç duyduğu şey, güvenilir bir yol arkadaşının yanlarında olması. İş süreçlerimizde özen gösterdiğimiz bu güvenilir yol arkadaşlığı önermemizi ‘Hayatın şaşırttığı anlarda Neova Sigorta hep yanında’ söylemi ile filmimize yerleştirdik. Müşterilerin hayatında etkisi büyük anları gözlemlediğimizde, çoğu memnuniyet deneyiminin tam da bu ‘şaşırtıcı’ anlarda ortaya çıktığını gördük. Bu yüzden kampanyanın odağında müşteriye yaşattığımız his var. Sigortayı bir poliçeden öte, güven duygusunu somutlaştıran bir deneyim olarak görüyoruz. Bu nedenle Neova Sigorta olarak memnuniyeti sigortalıyoruz.
Vodafone’dan kadına yönelik şiddete karşı yeni reklam filmi
Vodafone, 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü kapsamında, kadınların günlük hayatta rol yapmak zorunda kaldıkları anlara dikkat çeken yeni reklam filmini yayınladı. Vodafone Türkiye, 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü kapsamında, kadınların günlük hayatlarında kendilerini güvensiz hissettikleri için rol yapmak zorunda kaldıkları anlara dikkat çeken yeni bir reklam filmi yayınladı. Filmde, marka yüzü Demet Evgâr, kadına yönelik şiddetle mücadelede teknolojinin gücünü vurguluyor. Filmde, gece eve dönerken telefonda biriyle konuşuyormuş gibi yapma, işyerinde gördüğü psikolojik şiddete rağmen güçlü kadın rolü yapma, gördüğü şiddeti çocuğundan saklamak için gülümsüyormuş gibi yapma gibi kadınların günlük hayatta deneyimlediği zorunluluklar sahneleniyor. Reklamın mesajı, bu tür anlarda ve acil durumlarda kadınların Kırmızı Işık uygulamasıyla hızlıca yardım çağrısı gönderebileceği yönünde. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Vodafone olarak, teknolojiyi yalnızca hayatı kolaylaştıran bir araç olarak değil, toplumsal faydayı, eşitliği ve geleceğe umutla bakmayı destekleyen bir alan olarak görüyoruz. Kadına yönelik şiddetle mücadele için geliştirdiğimiz Kırmızı Işık uygulaması, kadınların ekonomik hayata katılımını sağlamak için hayata geçirdiğimiz Dijital Benim İşim projesi ve kadın voleybolu sponsorluğumuz gibi inisiyatiflerle, kadınların hayatın her alanında daha güçlü şekilde var olmasına katkı sunuyoruz. Demet Evgar’ın cesareti, enerjisi ve yenilikçi bakış açısı, Vodafone’un kapsayıcı ve cesur marka değerleriyle bire bir örtüşüyor.
MEDYA DÜNYASINDAN HABERLER
ADON AI STUDIO - Yapay zekâ teknolojilerini insan yaratıcılığıyla birleştirerek prodüksiyon ve kreatif içerik alanında çalışan Adon AI Studio, yönetim yapısında yeni bir stratejik adım attı. Ulvi Yaman ve Bahadır Arlıel, şirketin yönetici ortakları arasına katıldı. Cem Şenses tarafından kurulan Adon AI Studio; Beymen, Filli Boya, Şok, Yatsan, The Purest Solutions ve Imprime gibi markalarla çalışıyor. Stüdyo, AI destekli video prodüksiyon, müzik klipleri ve ürün görselleştirme hizmetleri sunuyor.
ENSONHABER.COM - Gazeteci Eda Topcu, Anadolu Ajansı’ndaki 16 yıllık başarılı kariyerinin ardından ensonhaber.com’da Ekonomi Müdürü olarak göreve başladı. Yeni kariyerinde ekonomi ve iş dünyası haberciliğinde edindiği güçlü birikimi, dijital medyanın hızlı ve etkileşimli yapısıyla buluşturmayı hedefleyen Topcu, ensonhaber’in dijital gücüyle ekonomi dünyasını birleştirecek. Eda Topcu, ekonomi gündemini sadece rakamlarla değil, toplumsal etkileriyle birlikte ele alan; güvenilir, analitik ve erişilebilir bir ekonomi haberciliği anlayışını da ön plana çıkaracak.
KIA TÜRKİYE & MECAZ İSTANBUL - Kia Türkiye’nin düzenlediği reklam ve PR ajansı konkurları sonucunda markaya yeni dönemde her iki alanda da Mecaz İstanbul hizmet verecek. 360 derece entegre iletişim stratejisi kapsamında iş birliğine giden KIA Türkiye, Mecaz İstanbul ile tüm kreatif ve PR süreçlerini birlikte yürütecek. 14 yıldır ulusal ve uluslararası birçok markaya hizmet veren Mecaz İstanbul’un portföyünde Trendyol, VitrA, Porland, Pioli, İpragaz, GO, Arnica, HDI Sigorta, Ovolt, Mepsan ve Prins gibi markalar bulunuyor.
HABER 7 - Anadolu Birleştirici ve Sanayici İş Dünyası Derneği (ASİAD) tarafından düzenlenen "Türk Dünyası Başarı ve Onur Ödülleri Töreni" İstanbul'da gerçekleştirildi. Yılın Haber Sitesi Ödülü" Haber 7'ye verildi.
OMNICOM - Omnicom, IPG’nin 13,5 milyar dolara satın alınmasının ardından yeni yönetim yapısını duyurdu. CEO John Wren liderliğindeki yeni organizasyon yedi ana bölüme ayrıldı. Yaratıcı tarafta, Omnicom Advertising’i Troy Ruhanen yönetecek; TBWA, BBDO ve McCann tek çatı altında toplanırken FCB, BBDO’ya; DDB ve MullenLowe ise TBWA’ya bağlanacak. Medya bölümünde Florian Adamski, OMD, PHD, Hearts & Science ile birlikte eski IPG ajansları Mediahub, Initiative ve UM’i kapsayan yeni Omnicom Media’nın başında yer alacak.
PAYTR & D-OPTION - Fintek şirketi PayTR, SEO ve GEO (Generative Engine Optimization) alanlarında D-Option ile stratejik bir iş birliğine imza attı. Bu kapsamda D-Option, PayTR’ın dijital görünürlüğünü artırmaya yönelik SEO ve GEO çalışmalarına liderlik edecek. İş birliği sayesinde PayTR’ın dijitaldeki marka gücünün daha da pekiştirilmesi hedefleniyor. 2009 yılından bu yana Türkiye’nin dört bir yanındaki 180 bini aşkın üye iş yerine Sanal POS, Fiziki POS, Linkle Ödeme, Soft POS ve alternatif ödeme çözümleri sunan PayTR, işletmelerin dijital dönüşüm yolculuklarını desteklemeyi sürdürüyor.
ATV - atv, yayınladığı dizi, programlar ve haber merkezi Moon Life dergisi ödül törenine damgasını vurdu. atv, Taşyapı Gala salonunda gerçekleştirilen törende toplamda 9 ödül aldı. atv'nin dizi ve programları ile ilgili pek çok detay ve özel anı izleyici ile buluşturan, Pazar günlerinin keyifli programı Dizi TV "Yılın En İyi Dizi Programı" ödülüne layık görüldü. İlgiyle takip edilen yarışma programı Kim Milyoner Olmak İster "Yılın En İyi Yarışma Programı" ödülünü kazanırken "Yılın En iyi Erkek Haber Spikeri" ödülünü ise atv Ana Haber Bülteni spikeri Cem Öğretir aldı.
SÖZCÜ TV - Sözcü TV'de Genel Yayın Yönetmeni Özgür Çakmakçı dahil 15 çalışanın işine son verildi. İşten çıkarılan bazı gazeteciler şöyle: Fırat Fıstık, Gülşah İnce, Meral Danyıldız, Ozan Kelleci, Serkan Alan, Özgür Çakmakçı, Hakan Durmuş, Cem Özkeskin, Dora Mengüç, Emel Okaygün, Mehmet Bal, Onurcan Kankal.
DOKAY & GENIUSLAND - Otomotiv, kiralama ve 2. el sektöründeki faaliyetleriyle bilinen DOKAY markaları, iletişim ve kreatif alanlarda Geniusland Creative ile güçlerini birleştirdi. Artık; DOKAY Kiralama, DOKAY Filo, DOKAY 2. El markalarının tüm iletişim ihtiyaçlarını 360° tam hizmet anlayışıyla Geniusland Creative karşılayacak. Ajans, markaların hikâyelerini anlatmak, büyümelerine güç katmak ve başarılarına ortak olmak için çalışacak.
SOSYAL MEDYA - Sosyal medya kullanımının 10 yaş seviyesine kadar düşmesi üzerine hükümet kapsamlı bir düzenleme için hareketlendi. Yeni taslakla birlikte çocukların sosyal medyaya erişimine ciddi kısıtlamalar getirilmesi amaçlanıyor.
OMNICOM - Omnicom’un IPG’yi satın almasının ardından holding, küresel yapıyı sadeleştirmek için köklü bir yeniden yapılanmaya gitti. Bu kapsamda DDB, FCB ve MullenLowe markaları global ölçekte sonlandırıldı. Yeni yapı üç ana ağ altında toplandı: TBWA, BBDO ve McCann. Böylece TBWA, DDB ve MullenLowe’un operasyonlarını devralırken; BBDO ise FCB’nin ağını bünyesine kattı. Karar, sektör tarafından büyük bir konsolidasyon ve maliyet optimizasyonu adımı olarak yorumlanıyor.
SPOTIFY - Spotify, 2025 Yılın Özeti verilerini açıkladı. Türkiye’de yılın en çok dinlenen sanatçısı BLOK3, en çok dinlenen şarkısı ise yine BLOK3’ün SEVMEYİ DENEMEDİNi oldu. İlk 100 şarkının 98’i yerli parçalardan oluştu. Albümlerde zirve Ati242 – Manifestoya ait. Podcast’lerde Ortamlarda Satılacak Bilgi ilk sırayı aldı. Globalde en çok dinlenen sanatçı Bad Bunny, yılın şarkısı ise Lady Gaga & Bruno Mars – Die With A Smile oldu.
WPP - WPP Plc, büyük müşteri kayıpları ve yapay zekâ kaynaklı rekabet endişeleri sonrası hisselerinin son 20 yılın en düşük seviyelerine gerilemesiyle, İngiltere’nin amiral endeksi FTSE 100’deki yerini kaybediyor. Endeks sağlayıcısı FTSE Russell’ın Çarşamba günü yaptığı açıklamaya göre, WPP’nin FTSE 100’deki koltuğu 19 Aralık işlem kapanışı sonrası British Land Co. tarafından devralınacak.
BLOOMBERG HT - İzmir Reklamcılar Derneği tarafından düzenlenen Bumerang Ödülleri, iletişim ve reklam dünyasını bir kez daha bir araya getirdi. Bu yılın Sektör Özel Ödülü, Bloomberg HT’de Tankut Merter ve Ender Merter tarafından hazırlanan Reklamarkası programına verildi. Reklamarkası, reklam ajansları, markalar ve sektör profesyonelleriyle gerçekleştirdiği yayınlarla Türkiye’de iletişim sektörünün bilgi birikimini geniş kitlelere aktararak önemli bir etki yaratıyor.
PRİDA İLETİŞİM ÖDÜLLERİ - İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği’nin bu yıl sekizincisini düzenlediği PRİDA İletişim Ödülleri’ne başvurular 1-27 Aralık 2025 tarihleri arasında yapılacak. Başarılı iletişim projeleri, sürdürülebilir işbirlikleri, iletişim ustaları ve emektarlarının ödüllendirildiği PRİDA İletişim Ödülleri’nin 2025 başvuru dönemi açıldı. Türkiye’de iletişim sektöründe faaliyet gösteren şirketler PRİDA’da bu yıl 4 ana bölümde, toplam 45 kategoride projelerini sunabilecek.
EN ÇOK REKLAM VEREN 10 SEKTÖRÜN İLK 3 MARKASI




EN ÇOK REKLAM VEREN 15 MARKA


EN ÇOK REKLAM ALAN 10 PROGRAM TİPİ

EN ÇOK REKLAM VEREN 15 SEKTÖR

01 ARALIK - 07 ARALIK 2025 HAFTASINDA TV'DE YAYINLANAN YENİ REKLAMLAR


GAZETELERİN HAFTALIK TİRAJLARI
10 KASIM - 16 KASIM 2025 Gazetelerin Tirajları



