Sleepy Ped’in yeni reklam yüzü Burcu Özberk oldu.
Sleepy Ped, yeni reklam yüzü olarak Burcu Özberk ile anlaştı. Özberk, hijyenik ped serisinin beş ürünü için kamera karşısına geçti. En yoğun günlerdeki konfor için Sleepy Bio Natural, her zaman rahat hareket özgürlüğü için incecik Sleepy Ekstra, doğal içeriği ile Sleepy Natural, bio çözünür içeriğiyle öne çıkan Sleepy Ecologic ve şık anların eşlikçisi Sleepy Black’in tanıtıldığı reklam filmde Özberk beş farklı karaktere hayat verdi. İlancılık imzalı filmin yönetmenliğini Emre Başaran üstlendi.
Ebru Yaşar Pierre Cardin'in reklam yüzü oldu.
Ünlü şarkıcı Ebru Yaşar, Pierre Cardin ile yeni bir işbirliğine imza atarak markanın Türkiye‘deki yeni reklam yüzü oldu. Yaşar, bu işbirliği kapsamında Pierre Cardin için özel bir koleksiyon hazırladı. 46 parçadan oluşan Sonbahar & Kış Koleksiyonu ile şıklığı ve zarafeti bir araya getiren modaya dair tarzını bir kez daha gözler önüne serdi.
Aksesuarlar, şık gömlekler ve ceketler, kışın soğuk günlerinde bile şıklığı elden bırakmayan bir tarz oluşturuyor. Yaşar’ın koleksiyonu, modern çizgiler ve klasik dokunuşlarla her yaştan moda tutkununa hitap ediyor.
MEDYA DÜNYASINDAN HABERLER
-Reklam iletişiminde yeni bir döneme girmeye hazırlanan Volkswagen Ticari Araç, tüm kreatif ve dijital iletişim çalışmalarını SALVO’ya emanet etti.
- Sabah Gazetesi hafta sonu ekindeki yazılarıyla dikkat çeken Cem Sancar, edebiyat sanat ve kültür araştırmaları derneği (Eskader) tarafından 'Yılın Köşe Yazarı' ödülüne layık görüldü.
-İsviçreli lüks saat markası Longines’in PR ajansi Bizce Tanıtım markanın köklü tarihini tanıttığı Longines Heritage Conference etkinlikleriyle 22si düzenlenen ACE OF M.I.C.E. Awards kapsamında "En İyi Halkla İlişkiler Etkinliği" kategorisinde ödüle layık görüldü.
-Uzak Doğu restoran zinciri SushiCo, pazarlama yönetimi ve stratejik büyüme hedeflerini ileriye taşımak amacıyla pazarlama direktörü (CMO) pozisyonuna N. Tülin Karaman’ı atadı.
- Amazon, bulut birimi Amazon Web Services'in (AWS) yapay zeka altyapısını genişletmek için ABD'nin Georgia eyaletinde 11 milyar dolar yatırım yapmayı planladığını bildirdi.
-Marketing Türkiye için MTM – Medya Takip Merkezi’nin kapsamlı bir analizle hazırladığı, Türkiye’de bir ilk olma özelliği taşıyan ve yeni nesil gazeteciliğin nabzını tutan “YouTube Rating Report”un Aralık ayı sonuçları açıklandı. Detaylı bilgiye linkten ulaşabilirsiniz. (https://l24.im/sLS6oV)
-Ajanda PR müşterileri arasına Marmara Park AVM’yi dahil etti.
EN ÇOK REKLAM VEREN 10 SEKTÖRÜN İLK 3 MARKASI
EN ÇOK REKLAM VEREN 15 MARKA
EN ÇOK REKLAM ALAN 10 PROGRAM TİPİ
EN ÇOK REKLAM VEREN 15 SEKTÖR
06 OCAK - 12 OCAK 2025 HAFTASINDA TV'DE YAYINLANAN YENİ REKLAMLAR
30 Aralık 2024 - 05 OCAK 2025 Gazetelerin Tirajları