Medya Bilgi Servisi 996. Sayı / 12.05.2025

GENEL 16/05/2025

 Hepsiburada’dan Anneler Günü’ne özel reklam filmi yayınlandı.

Hepsiburada, Anneler Günü’ne özel hazırladığı yeni reklam filmini izleyiciyle buluşturdu. Belgesel formatında kurgulanan film, annesine ne hediye alacağına karar veremeyen kişilerin doğal ve samimi anlarını yansıtıyor.Concept tarafından hazırlanan, farklı yaş gruplarından kişilerin “Anneme ne alacağımı bilmiyorum” cümlesiyle başlıyor. 5 yaşından 55 yaşına kadar birçok kişinin ortak bir konudaki kararsızlığı, esprili bir dille ele alınıyor.Filmde, karakterlerin hediye seçme süreci anlatılıyor. Bu süreçte kullanıcılar, annelere yönelik öneriler içeren özel listeleri keşfediyor. Listeler, annelerin beğenilerine göre hazırlandığı için hediye seçimini kolaylaştırmayı amaçlıyor. Filmin sonunda yer alan, ikiz kardeşlerin anneleriyle buluştuğu sahne ise kapanışta duygusal bir an sunuyor.

Popeyes’tan sektöründe tamamen yapay zekâyla üretilen ilk reklam filmi yayınlandı.

Popeyes, yeni kampanyasında Tatlı Acı ve Ballı Barbekü soslu kanatlarını tanıtarak lezzet yelpazesini genişletiyor. Türkiye’de hızlı servis restoran sektöründe tamamen yapay zekâ ile üretilen ilk reklam filmiyle dikkat çeken marka, teknolojiyi pazarlama stratejilerine entegre etmeye devam ediyor. “Popeyes kanatları sosa düştü” sloganıyla sunulan kampanya, genç kitleye hitap eden dinamik bir dil kullanıyor. Yapay zekâ destekli reklam filminde, yeni ürün haberini alan insanların Popeyes’a yöneldiği canlı bir atmosfer oluşturuluyor. Filmde, “Sen hangisine düşeceksin?” sorusuyla izleyiciye seçim yapma çağrısı yapılıyor.

MEDYA DÜNYASINDAN HABERLER

-Türkiye Gazeteciler Cemiyeti Yönetim Kurulu ilk toplantısında Vahap Munyar’ı yeniden başkan seçti.

- Türkiye’nin bilinen teknoloji şirketlerinden sahibinden.com, stratejik iletişim çalışmaları için Communication Partner ile anlaştı.-Garanti BBVA, iletişim çalışmaları için desiBel ajansla anlaştı.

-HTSpor'un yeni Genel Yayın Yönetmeni Ahmet Selim Kul oldu. 

-  Alkollü içecek üreticilerinden Brown – Forman Türkiye’nin iletişim çalışmalarını Aristo İletişim yürütecek.

- Nevşehir’de düzenlenen Cappastar Kapadokya Ödül Töreni’nde İhlas Medya Grubu, üç farklı kategoride ödüle layık görüldü. 

-Ogilvy 4129 çatısı altındaki Ogilvy PR’ın genel müdürü, iletişim danışmanlığı sektöründe 18 yıllık deneyime sahip Duygu Çavdar oldu.   

-Türkiye’nin dijital ulaşım platformu alanında ilk yerel girişimi olan Bitaksi, yeni dönem kurumsal iletişim faaliyetleri için GTC İletişim ve Danışmanlık ile işbirliğine gitti.   

-GoodWorks, Türkiye’de Gree Klima markasının temsilcisi olan TLC Klima ile işbirliğine gitti.

-Uluslararası Avrupa-Akdeniz Gazetecilik Ödülü töreninde Türkiye'den A Spor ve A Haber Genel Müdürü Abdulhalik Çimen, gazetecilik alanında sunduğu değerli katkılar, stratejik yayın vizyonu ve medyada oluşturduğu güçlü ekip sebebiyle bu ödüle layık görüldü.

EN ÇOK REKLAM VEREN 10 SEKTÖRÜN İLK 3 MARKASI

EN ÇOK REKLAM VEREN 15 MARKA

EN ÇOK REKLAM ALAN 10 PROGRAM TİPİ

EN ÇOK REKLAM VEREN 15 SEKTÖR

05 MAYIS - 11 MAYIS 2025 HAFTASINDA TV'DE YAYINLANAN YENİ REKLAMLAR

 

14 NİSAN 2025 - 20 NİSAN 2025 Gazetelerin Tirajları