Basın Reklam Takibi
Basın Reklam Takibi 2024

Basın Reklam Takibi

MTM, Türkiye’de yayın yapan ulusal/bölgesel gazetelerde ve çeşitli periyotlarda yayın yapan 600’ün üzerinde dergide yer alan tüm reklamları raporlar. Bu reklamlar, sektör, marka ve yayın bilgileri parametreleri üzerinden ayrıştırılarak, rapora dönüştürülür.

Tüm sektörlerin ve markaların reklam datasına ulaşılabileceği gibi, kurum sadece kendi markasının veya rakiplerinin raporlarını almayı da tercih edebilir.

Basın reklam raporlarında;

  • Reklam veren firma/marka/ürün bilgisi,
  • Reklam veren firmanın faaliyet gösterdiği sektörü ve alt sektör,
  • Reklamın büyüklüğü (stxcm)
  • Reklamın doğru zamanda ve doğru sayfada yayımlanıp yayımlanmadığı,
  • Rakiplerin reklam kampanyaları,
  • Reklamların sektörlere dağılımı,
  • Reklamların markalara ve firmalara dağılımı,
  • Reklamverenin en çok tercih ettiği gazeteler,
  • Reklamverenin en çok tercih ettiği dergiler,
  • Dergi içeriklerine göre reklam dağılımı,
  • Sektörlere göre reklamverenin gazete-dergi tercihi analizleri gibi çeşitli bilgilere ulaşılır.

REKLAM TAKİBİ VE RAPORLAMASINA DAİR DİĞER HİZMETLERİMİZ

a
b
c